Jumat, 26 Mei 2017


Insya Allah, Esok 27 mei 2017 kita mulai melaksanakan ibadah puasa di bulan suci ramadan,
mungkin sepanjang bulan sebelum bulan ramadan ini banyak kata kata, perbuatan, tingkah laku yang tidak menyenangkan yang saya buat, atau salah kata dan khilaf yang tanpa saya sengaja dan menyadarinya.
 
Saya Ryan Riyanto selaku admin blog ini memohon maaf yang sebesar besarnya kepada semua sahabat dan pengunjung setia blog saya http://aspal-putih.blogspot.com atau juga rekan sahabat disekitar saya, semua sahabat facebook saya dan sanak family keluarga yang mengenal saya, sekali lagi saya 
" Mohon Maaf Lahir Dan Bathin."
 
"Wishing You a Very Happy Ramadan
May All Your Prayers be answered,  and May God With You In All The deed You do"

" May The Great Allah Shower Your Path With Light
and Knowledge.
May This Month be  an enlightening Celebration to All Of Us"

0 comments:

Posting Komentar

Arsip Blog

Visitor

Popular Posts

Donate To Me On Paypal

https://www.paypal.me/riyanto1971